IUBIREA NECONDIŢIONATĂ

– Cum arată iubirea necondiţionată? Există?

– Bineînţeles că există! Dar nu e pentru oricine! Doar pentru cei puternici! De neînvins! Aşa, ca mine! Te iubesc şi nu aştept nimic în schimb! Nici măcar să mă iubesti. Poţi să îţi bati joc de mine oricât! Rezist la orice! Şi la escapadele tale trimestriale, şi la jigniri, şi la tăceri de săptămâni, şi la du-te, vino, m-am săturat de tine. Nu-mi pasă că nu mă prezinţi nimănui niciodată drept partenera/partenerul tău, că mă foloseşti cu neruşinare, că-mi spui că nu ai o relaţie cu mine, că văd pe frigiderul tău poze cu tine împreună cu altcineva, că în timp ce dorm lângă tine îi spui altcuiva că îţi este dor. Nu! Nicidecum! Pentru că vezi tu, eu nu exist decât pentru tine! Şi nu vreau nimic de la tine. Doar să mă laşi să te iubesc. Să te ţin în braţe, să mă mângâi o dată pe lună, să taci lângă mine, să mă laşi să te privesc, să-ţi ling rănile, să am grijă de tine, să te feresc de toate fufele/hăndrălăii care nu te merită pentru că ele/ei nu te pot cunoaşte cu adevărat, dincolo de cuvinte, aşa ca mine, ei/ele vor mereu ceva în schimb, vor timpul tău, trupul tău, sufletul tău, ei/ele nu pot înţelege că tu nu poţi iubi pe nimeni -nu e vina ta, tu eşti un zeu/o zeiţă, simplul fapt că respirăm lângă tine e un privilegiu. Numai eu pot înţelege asta. Numai eu îţi pot da liniştea de care ai nevoie, pentru că numai lângă mine poţi face ce vrei, când vrei. Numai cu mine te poţi şterge la fund oridecâteori doreşti, iubesc mirosul rahatului tău -doar, câtor muritori le este îngăduit să se scalde în rahat de zei?! Vezi, asta e dragoste autentică! Dragoste necondiţionată! Îţi dau tot şi nu astept nimic în schimb. Doar sufăr zgomotos. Şi te urmăresc, te caut şi-n cur, şi fac isterii când te prind cu mâţa/motanu-n sac, şi jar mănâncă toate fufele/hăndrălăii care-ţi dau tărcoale! Ce dacă fac lucruri abjecte?! Încă o dovadă că te iubesc atât de mult!

mocirle

-Pe bune?!
-Pe bune!
-Hai sictir!

Leave a Reply

