ROMÂNIA ȘI HOMOFOBIA (sau din haznalele „normalității” -pardon, majorității)

 

Normalitatea e dictată de majoritate? Nu. Doar definiția ei.

Omenirea, în fibra ei cea mai intimă, a evoluat atât de puțin. A învățat atât de puțin, spre deloc, din greșelile-orori ale istoriei. Sclavia, fascismul, rasismul au fost abolite și condamnate, femeile au dreptul să divorțeze, să voteze, să conducă lumea dacă doresc. Dar ura gratuită, ignoranța, virulența împotriva a orice e diferit, sunt încă majoritare.

Mi-aș dori să studieze cineva cauzele răutății (sub)umane.
Umanul se ratează în om -eșuează din pricina sărăciei, lipsei de educație, de modele- sau, prin cine știe ce accident nefericit, lipsește din gena unora?

Prostia și răutatea sunt prietene bune dintotdeauna.
Proștii despre care fac vorbire nu implică săracii cu duhul -ăia-s blajini și puri. Deasemenea, proștii nu-s mereu totuna cu inculții .  Am întâlnit cu toții inculți mai filosofi decât mulți filosofi cu patalama -bunicii noștri, bunăoară, cu cel mult patru clase, dar atât de minunat de verticali și deschiși la minte. Prostia nu e deci, neapărat efectul lipsei de cultură. Ba’ incă, proștii școliți sunt o specie foarte împuțită de proști. Sunt mai periculoși -te iau prin surprindere, sunt luați în seamă de mai multă lume, și-s și mai greu de combătut, că-ți dau iute peste nas, în lipsa argumentelor, c-un vraf de diplome. Proștii școliți sunt, desigur, și cei mai condamnabili.
Totuși, cel mai adesea, bezna minții cea mai înfiorătoare și mai iremediabilă o găsim în lipsa educației, în promiscuitate și abundență de modele patologice.

Dar răutatea?!…Răutatea de unde vine? Aia gratuită, nejustificată de nimic, rânjindă cu spume la gură și ochii injectați? Unde, când, cum și de ce se naște ea?
Prostia naște răutate? Cel mai probabil, că prea toți proștii sunt și răi. Totuși nu toți răii sunt și proști. Dar asta e o altă discuție, la care nu mă-nham, că-i treabă de sociologi/filosofi și oricum nu asta mi-am propus.
Ce mă preocupă pe mine acum e cum apar ei -oamenii cu haznale-n loc de creier și de suflet? Se nasc așa? Devin așa?
Prin ce traume inimaginabile trebuie să treacă un pui de om de la naștere până la maturitate, unde și cum și de cine să fie el crescut, încât să-i putrezească spiritul în asemenea hal?
Luați câteva mostre de „asemenea hal”:

*„dacă vreau să mă căsătoresc cu o vacă (,,zoofilie,,) și conform legii nimeni nu mă poate opri pentru această alegere, pentru că intru sub incidenșa legii zoofile, că nu am violat-o înainte de căsătorie, abia dupa aceea pot intra dar, m-am căsătorit cu ea. Ce Zici Mă Susții……Îți aduc și ție un BOU frumos tare și bogat în FUDULII”

*„Să se reproducă singuri, atunci să vedem dacă sunt “normali”„

*„ți-aș recomanda un sejur pe termen nelimitat într-o tabăra de refugiați cu coițele încărcate :)))) și să-ți dea toleranță până-ți sar ochii din cap”

*„Ar fi minunată o lume unde faptul că nu sunt de acord cu legalizarea căsătoriilor între persoanele de același sex să nu fie considerată intoleranță, ci pur și simplu, opinia mea. Așa cum ei o au pe a lor. Pot oricând să se căsătorească în Anglia. Să sperăm că se ajunge la un referendum, ca să vă inchidem gura odată pentru totdeauna”. (femeie)

*„dar nu se pot iubi fara semnătură? și-o pot trage și fără să facă scârbă cu deviațiile lor, la ei acasă” (femeie)

*„Să tolerezi căsătoriile între persoane de același sex înseamnă să nu ai nici un Dumnezeu! Cât de stricat să fii să poți concepe așa ceva? Mă întreb cât ne mai suportă Dumnezeu. (…) În calitatea mea de cadru didactic am obligația să îi învăț pe elevii mei calea cea dreaptă, normalitatea și firescul!!!! (…) Ce valori le transmitem noi copiilor noștri? Nu vreau să îmi fie silă de lumea în care imi cresc copilul!!! (…) Sunt curioasă cum ar fi ca peste 20 de ani fiul doamnei să vină la masa festivă de Crăciun cu iubitul! Atunci ar mai scrie articole de-astea? Vai de capul nostru! Eu mă simt discriminată când citesc asemenea articole. (…) Astea nu sunt părerile mele, ci firescul, normalul, morala umană. Și am să le transmit prin prisma meseriei mele și sufletelor nevinovate pe care unii vor să le distrugă promovând astfel de lucruri împotriva firii. (…) “ (femeie -cadru didactic)

*„Nu avem cum să legalizăm ceva bolnav decât dacă și noi suntem bolnavi. Ideea este că și atunci când ești bolnav ar trebuii să înțelegi asta și să încerci să te tratezi, în nici un caz să te căsătorești.”

*„ susții căsătoriile între membrii de același sex?!!!!!
Poate mâine o să ții partea refugiaților în problema abuzurilor sexuale” (cântăreț)

*„Faptul că unii dintre noi alegem să ne cuplăm cu obiecte, animale , persoane de același sex, cadavre, etc face parte din noaptea minții umane. Fiecare dintre noi are dreptul de a dispune asupra propriului corp , așa cum crede de cuviință. Totuși instituția căsătoriei are cu totul alte valențe și responsabilități și nu o poți reduce doar la sex.”

*„de ce ne e frică să recunoaștem că homosexualitatea este o boală? Orice boală luptă împotriva evoluției unei specii, nu? Dacă toți am fi homosexuali, specia noastră ar dispărea urgent, nu? Atunci de ce nimeni nu ia în calcul tratarea acestei disfuncții ca atare, căutând un remediu? O boală, odată depistată este încurajată să se dezvolte, sau se caută urgent tratament pentru a o eradica?”

*„o să fiu de acord cu aceste căsătorii între parteneri de același sex în momentul când doi parteneri de același sex o să poată face copii pe cale naturală fără mame surogat sau inseminări artificiale ci doar în urma unui act sexual normal. Până și animalele știu că perpetuarea speciei este motivul împerecherii a doi parteneri sex diferit. Din colon nu iese decât ceva identic cu ce aveți voi în loc de creier ! GUNOAIELOR voi sunteți deșeurile umanității!”

*„Locul homosexualității este la capitolul PATOLOGIE (boală).
Faptul că relațiile homosexuale nu permit REPRODUCEREA arată că homosexualitatea, ca fenomen, nu este o “altă normalitate”. Nimic din ce e NORMAL nu împiedică înmulțirea unui organism creat cu capacitatea de a se înmulți.”

*„eu te blestem ca focul iadului să te ardă în chinuri și dacă vrei, în dar, îți ofer slujbă de înmormantare, haită drăcească.”

*„dacă aveai creier în cap ai fi priceput că rectul nu e pt sex …și apropo….știi de ce oamenii fac de obicei cancer rectal ? din cauza păcatului ăsta idiotule ! Când predam eu biologia tu nici nu ai auzit de Darwin ! iar faptul că spui că nu te-ar deranja viața sexuală a copiilor tăi arată că ești iresponsabil și te cobori sub demnitatea de Om care este creația lui Dumnezeu și te cobori în rândul dobitoacelor care nu au reguli morale pt că nu au suflet ca noi oamenii!” (fost profesor de biologie)

*“Ești doar ateu, sau și ,,pidosnic”? Nu trebe să fii neaparat religios ca să-ți fie greață de homălăi, totul e să fii normal. Într-o societate normală doar femeia cu barbatul pot întemeia o familie.” …

normal people

Opt din zece comentarii pe acest subiect arată așa. O majoritate, nu?!…
Poate că la 100 de oameni din țara asta, nu sunt 80 așa. Dar în mod cert sunt majoritari în caz de referendum.
Ei dau, deci, definiția normalității în România, în 2016.
Dincolo de faptul că mă sufoc de silă și mi-e rușine pentru ei, pot totuși înțelege -România nu e încă pregătită pentru astfel de teme (nu e ea pregătită nici pentru alte chestiuni mult mai grave, cum ar fi să nu-și mai altoiască/violeze/ucidă odraslele).
Ce mă aruncă însă în deznădejde e acel procent important care nu e așa și care tace. Care consideră că nu trebuie să coboare la nivelul unor asemenea conversații.
Trebuie! Dacă vrem să sperăm că se va schimba ceva  vreodată în acești oameni-hazna, sau măcar în copiii lor, pe care-i vor mutila cu mentalitățile astea hâde, bolnave, TREBUIE să fim vocali. Trebuie să repetăm neîncetat „e greșit!” și să explicăm de ce e greșit.
Altfel vom fi direct responsabili de a fi lăsat copiilor noștri moștenire o țară cu asemenea monstruozitate de definiție pentru normalitate.

*comentariile citate sunt doar o mică parte din ce veți găsi pe pagina Emmei Zeicescu la postarea opiniei personale despre căsătoriile între persoane de același sex.

3 thoughts on “ROMÂNIA ȘI HOMOFOBIA (sau din haznalele „normalității” -pardon, majorității)

  1. doamna, dumneavoastra oferiti multa dragoste: homo, zoo, pedo, islamo si tot asa, filie sa fie ca domnia voastra nu discriminati si ii iubiti neconditionat pe toti. trebuie ca aveti o inima mare si mult timp, eu de-abia am timp si energie pentru mine si cei cativa din jurul meu. va suspectez totusi de onirism, sau de ce nu onirofilie, pt ca fizic, fiziologic, practic, temporal pare o imposibilitate o generozitate asa de filoasa. de aceea eu cred ca aceia pe care dumneavoastra candid ii gratulati excremential sunt ceva mai aproape de semenii lor, fiind mai dezocupati, cu o agenda nu atit de incarcata precum domnia voastra.

    Like

    1. O noua mostra: DIDI cel viteaz! Atat de viteaz incat nu-si poate prolifera zoaiele decat la adapostul unui pseudonim.
      Domnule DIDI, recunosc, mesajul dvs este naucitor pentru o naiva visatoare -tot timpul liber de pe lume (si nici toate dictionarele) nu mi-ar ajunge sa patrund sensul lui “excremential”, daramite a structurii lingvistice demne de o licenta poetica: “a gratula excremential”.
      Motiv pentru care, domnule DIDI, ca tot am atata timp de-l pierd, iata, si cu prostii (uite astia nu-s trecuti pe lista!) o sa va suspectez si eu de niste diagnostice. Cred ca ati avut o copilarie grea. Cel mai probabil si acum aveti o viata de rahat, din care nu intelegeti nimic si nici nu se intrezar sperante sa o faceti vreodata. Totusi, desi sunteti lipsit de timp si energie (si calitate umana, si inteligenta, si coerenta) va incapatanati sa va extenuati, ceeace poate fi, de ce nu?!, un semn de altruism! Deasemenea, faptul ca imi atribuiti merite pe care nu le am -iubitoare de zoo/pedofilie- ma face sa va suspectez chiar si de o raza de generozitate!
      Pe scurt, HAI SICTIR, domnu’ DIDI! Cu toata sinceritatea si inima mea mare.

      Like

      1. Acum, sa lamurim niste aspecte importante. Din acest moment, pe blogul meu nu vor mai primi approve comentariile injurioase NEASUMATE.
        Puteti fi oricat de prosti/rai/mizerabili/josnici/inumani, cu conditia sa va semnati cu un nume care macar sa creeze impresia de elementara verticalitate.
        Deci!!! NU Didi, Fifi, Pipi, Mimi, Croitorasul cel viteaz, Gici muschi si alte asemenea. Daca tot simtiti o nevoie stringenta de a defeca cuvinte (cacofonie neaccidentala) in neant asa, pe peretii altora, macar aveti onoarea de a va asuma asta. Daca nu, aveti toata libertatea sa o faceti pe paginile voastre de fbk, blogurile voastre, site-urile voastre.
        Aici e casa mea. Si in casa mea, ce sa vezi, eu fac regulile!
        P.S. Nu, n-o sa ma duc sa strang semnaturi pentru interzicerea prin Contitutie a dreptului unor persoane de a defeca pe gura. Desi, poate am trai intr-o lume ceva mai respirabila.

        Like

Leave a Reply

