LĂSAȚI-MI ÎN PACE ZONA DE CONFORT! Mulțumesc.

Ce-aveți cu toții, pentru Dumnezeu, cu zona de confort?! V-a cășunat pe zona de confort. Toți vreți să ne scoateți din ea.

zona de confort 2

zona de confort 3 bis

zona de confort

Adică și ce e în neregulă cu zona de confort? Nu asta e ideea? Să ne fie bine, frumos, liniște, să trăim în armonie? CONFORTABIL. Nu către asta tindem toți? Că doar nu ne antrenăm pentru Legiunea Străină!

Apoi, viața, invariabil, are ea grijă oricum prea des să ne scoată din zona de confort. Că nu se știe cum și când ne trăznește cu vreun atentat, vreun război, vreun cancer -să te ții atunci curs intensiv de ieșit din zona de confort.

Așa încât de ce să nu savurăm momentele calme, bune, fericite?

Nu! Mergem la cursuri care să ne învețe să ieșim din zona de confort! Niște gur(u)-iști (două mâini, două picioare, IQ banal, eventual și cu 20 de ani mai tineri) ne învață: să vorbim, să gândim, să visăm, să gândim pozitiv, să avem voință, să fim fericiți. (Refuz să-i mai iau în calcul și pe ăia care ne învață să iubim, să facem sex, să ne despărțim, să ne creștem copiii, că se alge prafu de zona mea de confort). Ne (i)luminează, cum ar fi, singurul neuron deținut până atunci și stătut în bezna ignoranței de sine.

Da, da”, o să bombăniți, „uite unde era atotștiutoarea!”

Ei bine, aflați că am citit/vizionat destule prelegeri de-astea -în ideea de a nu fi arogantă și a combate ceva ce nu cunosc.

Și, recunosc, m-au scos teribil din zona de confort -mi-a crescut tensiunea vertiginos, văzând niște șarlatani cum jecmănesc sute, mii, Dumnezeu știe câți oameni, ca să-i învețe cam când ar trebui să-și schimbe chiloții și să se spele la cur -să le împărtășească deci, din vasta, copleșitoarea și mirobolanta lor experiență de viață, ori din învățămintele pe care la rându-le le-au preluat de la alți șarlatani care, ce să vezi, i-au atestat pe ei să te invete și pe tine, sărmanule trăit până acum legat la gură, ochi, urechi și suflet.

Confortul mi-a fost însă pe deplin spulberat abia la final, când ucenicii/cursanții sau ce draci or fi ei, aplaudă emoționați până la lacrimi și nu mai prididesc cu osanalele. Moment în care m-am gândit foarte serios că ori ceva cu mine e în neregulă rău, ori parte din ăia sunt plătiți. Niște impostori, carevasăzică.

Nu știu eu multe despre culisele industriei micimilor umane, așa că pot să mă înșel.

Dar dacă am dreptate?!

E, dacă am dreptate, ei rămân cu banii, eu cu greața și fraierii cu banii luați.

Leave a Reply

